چه طب گیاهی مفید است را برای بیمار برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه طب گیاهی مفید است را برای بیمار برای جلوگیری از دیالیز

چه داروهای گیاهی مفید است را برای بیمار برای جلوگیری از دیالیز؟ در گذشته، پیوند کلیه تنها درمان جایگزین دیالیز است که مناسب برای تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اما در حال حاضر روز، برخی از درمان های سنتی بر اساس طب گیاهی چینی نیز می تواند جایگزین دیالیز به بهبود کیفیت زندگی بیمار و طولانی طول عمر آنها وجود دارد.

چرا بیمار نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟

مشخص شده است که دیالیز یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه است، می تواند کیفیت زندگی بیمار توسط تسکین برخی از علائم ناشی از نارسایی کلیه را بهبود بخشد. با این حال، طولانی شرایط دیالیز نیز عوارض بسیاری را، علاوه بر این، می تواند پیشرفت بیماری کلیه را متوقف کند. است که می گویند، دیالیز می تواند بیماری های کلیوی از ریشه آن را درمان نمی کنند.

چه داروهای گیاهی مفید است را برای بیمار برای جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، یک سری از درمان منحصر به فرد بر اساس سنتی طب گیاهی چینی است که می تواند به عنوان درمان جایگزین در درمان بیماری کلیوی استفاده می شود وجود دارد، و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک شناخته شده ترین است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوع از درمان با استفاده از خارجی است، توسط آن چهار توابع ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر. همکاری با درمان ما، آن می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود، در نتیجه به از بین بردن کسانی علائم ناشی از عملکرد پایین کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632

به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما باید باور است که هنوز هم یک شانس برای خود را به مانند یک فرد عادی زندگی وجود دارد. فقط مبارزه را حفظ، و شما بیشتر روشن خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: